Понеділок - п'ятниця: з 09-00 до 17.00
Субота - неділя: вихідні
м. Київ, вул. Дегтярівська. 33а.
У разі несправності, що сталася з вини виробника, здійснюється гарантійний ремонт у сервісному центрі компанії Eletek або сертифікованим центром виробника.
У термін гарантійного ремонту входить термін діагностики товару (від 1 до 4 днів) плюс термін ремонту (від 7 до 14 днів).
У разі відсутності у сервісному центрі ремонтних запчастин за погодженням з Покупцем термін гарантійного ремонту може бути подовжений до моменту надходження необхідних запчастин до сервісного центру.
1. Цей документ складено з урахуванням чинного законодавства України та не обмежує законних прав споживача.
2. ООО НПФ «Елетек ЛТД» зобов'язується здійснювати гарантійну підтримку Виробів, поставлених Замовнику, несправність яких сталася з вини виробника, за винятком випадків взаємної домовленості про постачання продукції без гарантійної підтримки.
3. Підставою для здійснення гарантійної підтримки є такі умови:
3.1. Гарантія дійсна лише за наявності правильно заповненого гарантійного талону із зазначенням серійного номера виробу, дати продажу, гарантійного терміну, чітким друком.
3.2. Безкоштовний ремонт проводиться лише протягом гарантійного терміну, зазначеного в даному гарантійному талоні.
3.3. Серійний номер та модель виробу повинні відповідати зазначеним у гарантійному талоні.
3.4. Виріб знімається з гарантії у разі порушення правил експлуатації, викладених у Інструкції з експлуатації.
3.5. Виріб знімається з гарантії у таких випадках:
--Якщо виріб має сліди стороннього втручання або спробу ремонту виробу в неуповноваженому сервісному центрі.
--Якщо виявлено несанкціоновані зміни конструкції або схеми виробу за винятком випадків, зазначених в Інструкції з експлуатації.
--Якщо апаратура, призначена для роботи в побутових умовах, використовувалася у виробничих чи професійних цілях.
3.6. Гарантія не поширюється на такі несправності:
--Механічні пошкодження.
--Пошкодження кабелів (з'єднувальні кабелі, кабелі навушників, клавіатур, мишок тощо)
--Ушкодження, спричинені потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах.
--Ушкодження, спричинені стихією, пожежею, побутовими чинниками.
--Пошкодження, спричинені невідповідністю Державним стандартам параметрів живильних, телекомунікаційних, кабельних мереж та інших подібних зовнішніх факторів.
--Пошкодження, спричинені використанням нестандартних витратних матеріалів та запчастин.
3.7. Гарантія не розповсюджується на витратні матеріали.
3.8. У гарантійне обслуговування не входить навчання замовника роботі з обладнанням, що купується.
3.9. Гарантійний ремонт не надається за відсутності на виробі заводських ідентифікаційних даних: серійного номеру. А також у випадку, якщо ці дані пошкодженні настільки, що неможливо ідентифікувати виріб або його складові компоненти.
* Прохання при зверненні до сервісного центру надавати виріб у повній комплектації. Це забезпечить коректне визначення несправності та заощадить Ваш час у разі потреби заміни виробу на новий.